אקס פרוטאין המותג הישראלי לתוספי התזונה 🏆

חיפוש

כמה דברים שחייבים לדעת לפני תהליך החיטוב והירידה במשקל!

פרוטאין בלוג 2

תקראו לכך איך שתרצו: תוכנית תזונתית, אורח חיים, דיאטה, חיטוב הגוף וכו’, אך האמת היא שבין אם התחלתם דיאטה דלת פחמימות, דלת שומן, קטוגנית או אחרת, ובין אם כל אחת מהן מבוססת על עיקרון תזונתי שונה, לכולן יש הרבה מאוד במשותף. בדף הזה נציב לכם מידע שיעזור לכם להבין איך תהליך הירידה במשקל מתבצע ואז תוכלו לעבוד לפי זה…

אז נתחיל בזה שקודם כל בשביל ירידה במשקל, אתם חייבים לצרוך פחות קלוריות ממה שאתם שורפים אתם חייבים לשמור על מאזן קלורי שלילי למשל אם צריכת הגוף שלכם ביום היא 2000 קלוריה אתם צריכים לצרוך פחות מ- 2000 קלוריה ביום בשביל הירידה במשקל (מומלץ בין 300 עד 800 קלוריה פחות) אז עדיף לאכול מזון דליל קלוריות וכדי לצרוך בין 1.5 ל-2.5 גרם חלבון לכל ק"ג ממשקל גופך בכדי לשמור על מסת שריר.

15 דגשים שיעזו במהלך ההרזיה

  • בחרו היטב את שורפי השומן שלכם: בקישור הזה ניתן למצוא כמה מוצרים של שורפי שומן שיעזו לכם במהלך הירידה במשקל.
  • אכלו שומנים בריאים
  • אכלו הרבה ארוחות ביום
  • צריכת פחות קלוריות בכל ארוחה
  • הימנעו מדיאטות דלות מדי בקלוריות
  • להפחית בהדרגה את צריכת הקלוריות במהלך היום
  • לשמור על כמות פחמימות מתונה
  • להפחית פחמימות לאורך היום
  • המנעו מפחמימות פשוטות וסוכרים
  • אכלו פחמימות מורכבות ברוב היום
  • לצרוך פחמימות פשוטות אחרי אימון
  • אכלו בשפע חלבון דל שומן
  • לשתות מים ובשפע
  • לאכול סיבים תזונתיים
  • צריכת ירקות ופירות

ממשו את עקרונות החיטוב

שריפת שומן היא לא רק עניין של דיאטה ותוספי מזון. לספור תמיד קלוריות זה מצוין, אבל יש שני מרכיבים למשוואה: קלוריות נכנסות וקלוריות יוצאות. מספר הקלוריות שאתם שורפים יכול להיות חשוב להפחתת רמות שומן הגוף כמספר הקלוריות שאתם צורכים. לקבלת חיטוב בריא ויעיל כדאי לשקול את יישום הטיפים על מנת להאיץ את שריפת הקלוריות תוך שילוב תוספי המזון הנכונים עבור שריפת שומן. באשר לספורט אירובי, יש לבצע פעילות אירובית בבוקר על קיבה ריקה , או עם כ 6-10 גרם של חומצות אמינו או 10-20 גרם של חלבון מי גבינה אייזולט. כל זאת על מנת לכוון את הגוף להשתמש בשומן הבטני עבור אנרגיה ולהפחית התפרקות שרירים. פצלו את היום לשני אימונים שונים על מנת להגביר את קצב חילוף החומרים בגוף. בנוסף, סביר להניח שאתם שורפים יותר קלוריות בשני אימונים קצרים מאשר באימון אחד ארוך. בתקופת החיטוב רצוי לבצע יותר חזרות ויותר סטים, כי ככל שאתם עושים יותר פעילות גופנית, אתם שורפים יותר קלוריות, פשוטו כמשמעו. כדאי גם לשקול ביצוע אימונים לכל הגוף (AllBody) – לאמן את כל הגוף שלוש או ארבע פעמים בשבוע, או לחלק את האימון ל-3 קבוצות שריר שונות באימון (AB). בעזרת אימונים אלו אתם מגבירים את רמות הורמון הגדילה בגוף- דבר העוזר לשרוף יותר שומן, ובנוסף מגדילים את קצב חילוף החומרים בגוף (והוא יישאר גבוה יותר לתקופה של עד יומיים לאחר אימון כזה).

בקישור הזה תוכלו למצוא את המוצרים המומלצים עבורכם לתוכנית ההרזיה

דילוג לתוכן